sobota, 31 sierpnia 2013

Liczę i nie wierzę ile czasu minęło… tak szybko! Kiedy, jak? Od kilku miesięcy mamy etap tylko mama i tata, głównie mama. Ja się cieszę, rzucam wszystko, kiedy słyszę: "Chcę się przytulać mama mocno do ciebie, idziemy na kanapę", nie da się powiedzieć nie. Nawet kiedy jesteśmy w domu, słychać jakby kontrolne: "mama?!", “słucham?”, “…a nic…”. “A gdzie jest moja mama?, A gdzie jest mój tata?” słyszymy często będąc nawet w pokojach obok. O spaniu u Dziadków nie ma mowy, na pytanie dlaczego nie chce, odpowiada, że woli z nami…
Wiem, że za jakiś czas będzie ciężko przekonać go do takiego spontanicznego przytulania, do przytulania w ogóle. I śpiewać sobie każe przed snem… Śpiewam, tulę, mówię": “Kocham cię Synku, jesteś moim największym szczęściem, wiesz…?”, “No wiem mama…”





9 komentarzy:

  1. Tul :) Tul ile wlezie, ile się da ... Mocno, aż zabraknie tchu ... To jest Wasz czas.
    Dobrze, że jesteś(cie) ^^ Proszę częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wpisy zawsze mnie rozczulają, tak ciekawie opisujesz Wasze wspólne chwile:-). Jak byś wydała taką książkę-bloga to czytałabym sobie codziennie:-).
    Czytam i czuję jak bym czytała trochę o nas, bo też widzę że ten czas leci...za kilka dni obchodzimy pierwszy roczek Alka:-), a jeszcze niedawno był taki malutki.
    I też tulę, szepczę i pędzę do niego po pracy jak wariatka:-).
    I usłyszałam pierwszy raz to magiczne MAMA:-).
    Pozdrawiam.
    Moniuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydam kiedyś i będziesz mogła czytać do woli ;) Najlepsze życzenia dla Alka, który już mówi "Mama"! Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dzięki za życzenia, no i 3mam za słowo w kwestii wydania:-).
    Moniuszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Szukałam i znalazłam...Bloga Kogoś kto jak ja wyruszył kiedyś w podróż - na poszukiwanie swojego dziecka...Jestem na początku...samiutki początku tej drogi...Będę tu zaglądać jak dziś się wzruszać .... i marzyć o dniu kiedy i ja będę mogla tak pisać....Pozdrawiam serdecznie.Julita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj, życzę wytrwałości i siły, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. kiedy juz przestane czekac i czekac i czekac, tez tak bede pisac. milosc sle!
    Brosha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie jest najgorsze, ale warto, buziaki!

      Usuń