wtorek, 12 lutego 2013

Kiedyś mi powiesz kim chcesz być
Zapytasz mnie o zdanie
A ja uśmiechnę się przez łzy
Czy jeszcze to zobaczę?
Kiedyś nauczysz się jak żyć
Pewnie dumna będę
A dziś po główce głaszczę Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem

Kupimy rower za jakiś czas
Gdy chłopcem większym będziesz
A potem przygarniemy psa
Ty imię mu wybierzesz
Dzisiaj tak mocno trzymasz mnie
Dziś jestem najważniejsza
A ja po główce głaszczę Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem...

Ten kawałek Ani Dąbrowskiej… Słucham go, ryczę, oswajam, uśmiecham się. Jest taki jakby tylko MÓJ, zawiera wszystko co czuję i jeszcze więcej. I zastanawiam się czy można kochać jeszcze bardziej...?
Dzięki Iwona.











9 komentarzy:

  1. Uśmiecham się do Was...:)
    Wilczomleczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje podejście jest wyjątkowe. Zwykle spotykam rodziców, którzy nie mogą się doczekać czasu, kiedy dzieci się usamodzielnią i dadzą im wreszcie święty spokój.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokół nas jest sporo takich trzepniętych rodziców jak my ;) Na szczęście.

      Usuń
  3. Ja przyznaję, że też bardzo osobiście odbieram słowa tej piosenki. I pamiętam, jak pierwszy raz jej słuchałam, wbiło mnie w kanapę, bo dawno słowa nie były dla mnie tak trafione, takie też moje:-). Niejedna łza poleciała kiedy jej słuchałam i choć znam ją na pamięć, to ciąglę jej słucham. I jestem taka szczęśliwa, że jestem MAMĄ:-).
    Kiedyś w pewnym filmie mama chcąc opisać swojej córce jak bardzo ją kocha powiedziała: Kocham Cię jak stąd do końca świata i z powrotem i jeszcze dalej...i pamiętam, że wtedy tak sobie pomyślałam, że to taki fajny opis niekończącej się, wielkiej miłości. Teraz ja tak mówię swojemu Synkowi:-), choć nie wiem czy słowa są w stanie oddać ten ogrom miłości.
    Ale się rozpisałam...
    Pozdrawiam Ciebie i Twoich bliskich, całusy.
    Moniuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już prawie oswoiłam tą piosenkę. Opis piękny, pożyczę sobie ;) Buziaki dla Was!

      Usuń
  4. Bo my obie takie ryczące ... ;) Piękna piosenka ^^ Budzi we mnie te same emocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. These are Sliver the spot off or Using each day and the tag testament come down off later on a few days.
    skin tags involve anyone no can be removed Exploitation a "Paring" Method acting.

    And, since they testament get bigger, you should try to get

    my homepage :: hpv treatment for men

    OdpowiedzUsuń