środa, 31 października 2012

Są takie chwile, kiedy mój Synek przychodzi do mnie, bierze mnie za rękę i mówi: "do mamy, przytulać". Rzucam wtedy wszystko, kładziemy się na kanapę i tulimy, tak długo jak jest to potrzebne. Jemu i mi. Czasami myślę, że może mi nawet bardziej. Nie ma nic piękniejszego dla mnie jak poczuć bliskość mojego dziecka, zapach, gładkość skóry i to coś w środku, co wypełnia mnie całą. Coś co jest nie do opisania, co powoduje, że płaczę, ale ze szczęścia. Czuję to za każdym razem gdy Mały jest przy mnie. Jestem wtedy najszczęśliwszą kobietą na ziemi. Mamą.







14 komentarzy:

  1. Dokładnie, nie ma nic piękniejszego. Ja też uwielbiam być mamą. Buziaki, Żaneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to najpiękniejsza rola w życiu.

      Usuń
  2. Masz rację, nie ma nic piękniejszego, teraz to wiem, od niemal dwóch miesięcy tulę swojego Synka, daję mu całuski, czuję zapach jego skóry i za każdym razem czuję coś niesamowitego w serduchu:-), a bycie Mamą to najpiękniejsza rola mojego życia:-).
    Rewelacyjne zdjęcia, całusy słoneczne przesyłamy.
    Moniuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Tobą najlepsze jak z całych sił zacznie Ci odwzajemniać to wszystko całując, ściskając, tuląc. Ściskam!

      Usuń
  3. Niesamowita jest ta symbioza matki z dzieckiem. Czasem dzieci są mądrzejsze od nas samych - uczuciowo. Bywa tak, że gdy mnie dopada smutek moja Księżniczka mówi - wiem mamo co ci jest potrzebne...przytulasek. I ma rację. Jej małe, chude ramionka zawsze koją bolące serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mądrzejsze i doskonale wyczuwają te nasze nastroje. A ramionka Bibika są mięciutkie, pulchniutkie i też koją ;)

      Usuń
  4. Bo takie są najpiękniejsze chwile dla kochających mam - przytulanie dziecka. To daje nam siłę. A dzieci tak szybko nam rosną... Buziaki dla Was, kochających misiów :-) Hania bania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i trzeba się tulić jak najwięcej, bo za chwilę mogą się nie dać przytulać. Buziaki!

      Usuń
  5. Zostajesz przeze mnie wyróżniona w zabawie Liebster blog. Będzie mi miło jeśli weźmiesz w niej udział. Jeśli nie, nie będę miała Ci tego za złe ;) Wiem jakie wszyscy mają podejście do tego typu akcji - mam zresztą podobne. Ten jeden raz skusiłam się i nie taki diabeł sraszny ... Szczegóły u mnie.
    P.S. Na drugim blogu przeczytałam, że jesteś zodiakalnym strzelcem - ja również nim jestem i również mam męża skorpiona :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, hehe mam właśnie takie podejście o jakim piszesz do tego rodzaju akcji, no ale jeśli piszesz, że nie taki diabeł straszny, to może się skuszę ;p Skoro też jesteś Strzelec to wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! Małżonkowi również ;)

      Usuń
    2. Nie straszny! - fajnie się bawiłam odpowiadając na pytania, którymi zostałam otagowana. Więc jeżeli tylko będziesz miała ochotę ... , to zapraszam :)
      Mąż już po urodzinach, ja natomiast jestem późnym strzelcem i jeszcze przez kilka tygodni będę młodsza o rok ;) Ale pięknie dziękuję i również NAJLEPSZEGO!

      Usuń
  6. Jest Pani przepiękną kobietą, oglądam te zdjęcia i wprost nie mogę się napatrzeć.
    Przede wszystkim jednak, czytając te wszystkie wpisy, te emocje zawarte w kilkunastu zdaniach- widzę, że jest Pani pięknym człowiekiem. Czytam o dwóch- najważniejszych dla Pani facetach i szczerze wzruszam się do łez :) Niesamowite.
    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń