piątek, 23 grudnia 2011

Nasze drugie wspólne Święta, drugie inne niż wszystkie dotychczasowe. Wybieranie choinki, strojenie jej, pieczenie pierników i dekorowanie (pierwsza tura jak zawsze trochę przypalona, ale takie lubimy najbardziej). Dużo przy tym radości, trochę złości - dla równowagi. Wigilia ze znajomymi i wszystkie nasze dzieciaki stłoczone na jednym fotelu, kiedy gość w Czerwonym stroju i czapie wszedł z wielkim workiem. Cała piątka z wypiekami na twarzy, stojąc sztywno, recytowała wiersze, śpiewała kolędy, odmawiała paciorki. Przedstawienie w przedszkolu, trochę kulejące, bo dzieciaki lekko skołowane, ale przez to najpiękniejsze. I łzy same się pokulały, chociaż obiecałam sobie, że makijaż pełen i gdzie tu ryczeć. A jednak. Tylko wzruszenie, radocha i duma, że to nasz Synek z innymi dziećmi na scenie tak pięknie i głośno śpiewa o tym wszystkim w co tak bardzo wierzy… O aniołkach, magii, Mikołaju, o prezentach, które przynosi. I o tym, że wokoło tylko dobro.
Niech będą to Święta pełne pozytywnych emocji, takich jakie są w dzieciach na myśl o tym wszystkim co wiąże się z Bożym Narodzeniem, a o czym my dorośli im opowiadamy. Nie tylko opowiadajmy. Naprawdę uwierzmy. Jak One.





















9 komentarzy:

  1. Wesolych Swiat i poprosze o przepis na pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt, wszystkiego co najlepsze.Fotki jak zwykle super, numer jeden dwie dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszcie się sobą. A serca niech Wam otula maleńki Jezus.
    Bądźcie szczęśliwi i dobrzy dla siebie.
    Świąteczne uściski
    Wilczomleczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia... gapie się i gapie...
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam aby TO trwało zawsze i ... czekam na kolejne odsłony nie tylko Mamy, ale i familijnej Honoraty:) uściski
    kas

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy posiada się dzieci Święta nabierają innego wymiaru, prawda? Cieszę się, że w przyszłe Święta będzie z nami 3miesięczny maluch :) Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta, święta i już po świętach. Dziękuję za piękne życzenia.
    @Anonimowy – pierniczki zrobiliśmy i przepis schowałam w "pewne" miejsce, poszukam, jeśli jesteś nadal zainteresowana odezwij się na e-maila.
    @Anuszka – i proszę jaka wiadomość, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak nadal jestem zainteresowana-nie mam Twojego maila

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, moje niedopatrzenie, już zamieściłam adres e-mail. Przepis nadal poszukiwany, zaangażowałam nawet panie z przedszkola, bo od nich go dostałam ;) Jak tylko go odzyskam umieszczę tutaj żebyś już nie musiała pisać do mnie. Dzięki z góry za wyrozumiałość dla mojego zakręcenia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń